Retournering & terugbetaling
Als u vragen of problemen heeft met betrekking tot de levering of het product, stuur ons dan een e-mail, ons team zal u onmiddellijk helpen. Stuur een e-mail naar klantenservice@voss-design.nl
Het retourproces
Stuur ons een e-mail naar klantenservice@voss-design.nl waarin je aangeeft dat je je bestelling of een deel ervan wilt retourneren. Wacht op een reactie van onze klantenservice om te zien of we de retourzending kunnen accepteren. We sturen je ook het retourformulier. Als we je retour kunnen accepteren, ga dan als volgt te werk. Verpak het te retourneren product netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking Stuur het pakket naar het retouradres van onze klantenservice Stuur de track & trace code naar onze klantenservice Zodra je pakket is aangekomen en gecontroleerd, betalen we je de orderwaarde van de geretourneerde producten terug via de betaalmethode waarmee je hebt betaald.
Van gedachten veranderd?
Ben je van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen uiterlijk 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling aangeeft jouw bestelling te willen retourneren dan regelen wij dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling wordt teruggestort op jouw rekening. Het product mag geopend en gepast worden en daarna nog steeds worden geretourneerd. Retourkosten zijn voor eigen rekening en kosten daarvan zijn ongeveer €15 euro inclusief track en trace.
Omruiling
Je kunt je bestelling tot en met uiterlijk 14 dagen vanaf de datum van levering gratis omruilen voor een nieuw item. Het product mag geopend worden en daarna nog steeds worden geretourneerd. Retourkosten zijn voor eigen rekening en kosten daarvan zijn ongeveer €15 euro inclusief track en trace. Het nieuwe item wordt binnen 7 dagen nadat het geretourneerde pakketje is ontvangen naar de klant verzonden.
Beschadigd?
Heb jij een beschadigd product ontvangen? Stuur ons een foto van de bestelling samen met jouw bestelnummer binnen 30 dagen naar: klantenservice@voss-design.nl en wij zorgen ervoor dat jij een nieuwe item gratis krijgt toegestuurd binnen 7 dagen na ontvangst van de email.
Verkeerde bestelling ontvangen?
Heb jij een verkeerd product ontvangen? Stuur ons een foto van de bestelling samen met jouw bestelnummer binnen 30 dagen naar: klantenservice@voss-design.nl wij zorgen ervoor dat jij de juiste bestelling gratis krijgt toegestuurd binnen 7 dagen na ontvangst van de email.
Bestelling nooit ontvangen? Heb jij het product nooit ontvangen? Stuur ons een email met jouw bestelnummer naar: klantenservice@voss-design.nl en wij zorgen ervoor dat jij de bestelling nogmaals gratis krijgt toegestuurd binnen 7 dagen na ontvangst van de email.
Van gedachten veranderd na bestelling? Ben je van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen uiterlijk 48 uur na jouw bestelling aangeeft jouw bestelling te willen annuleren dan regelen wij dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de annulering wordt teruggestort op jouw rekening.
Het terugontvangen van jouw aankoopbedrag
Jouw aankoopbedrag wordt in de meeste gevallen binnen 14 dagen na het laatste contact en akkoord tussen Voss Design en de klant terug overgemaakt naar de klant.
Het hangt natuurlijk af van de actie die zich afspeelt, gaat het om een beschadigd product? Gaat het om gedachteverandering? Gaat het om een verkeerd product ontvangen? Hierboven kun je precies zien wat de te nemen stappen zijn bij elk apart proces.
De terugbetaling wordt teruggestort op de rekening waarmee is betaald of een door de klant gekozen methode. Hier zijn wij erg flexibel en vrij in.
Retourformulier
Hieronder vind u een retourformulier.
Download retourformulier